|
Jaunumu saņemšana
|
ANDI: TIRDZNIECĪBAS VADĪŠANA LATVIJAI 8, RED. 10.2
Firmas „1C:ANDI” produkts „Tirdzniecības vadīšana Latvijai 8, red.10.2” saņēmis sertifikātu "Savietojams! Programmu sistēma 1С:Uzņēmums" Firmas „1C:ANDI" izstrādātais un tiražējamais programmprodukts „Tirdzniecības vadīšana Latvijai”, kurš iesniegts sertificēšanai kā konfigurācija, kas izstrādāta „1C:Uzņēmums 8” vidē, saņēmis sertifikātu "Savietojams! Programmu sistēma 1С:Uzņēmums 8". „ANDI: Tirdzniecības vadīšana Latvijai 8” „ANDI:Tirdzniecības vadīšana Latvijai 8” ir jaunās paaudzes tirāžas risinājums, kas paredzēts kompleksai operatīvās un vadības uzskaites uzdevumu automatizācijai, analīzei un tirdzniecības operāciju plānošanai, ar to nodrošinot efektīvu mūsdienīgo Latvijas uzņēmumu vadīšanu. Programmprodukts „ANDI:Tirdzniecības vadīšana Latvijai 8” ir konfigurācija uz „1C:Uzņēmums 8” platformas bāzes. Konfigurācija iekļauj divas interfeisa valodas: krievu un latviešu, pie tam, iespējams vienlaicīgi strādāt lietotāju datu bāzē ar dažādām interfeisa valodām. Konfigurācija „ANDI:Tirdzniecības vadīšana Latvijai 8” izstrādāta uz tipveida risinājuma „Tirdzniecības vadīšana 8, red.10.2” pamata saskaņā ar LR tirdzniecības uzskaites kārtošanas noteikumiem un var būt izmantota organizācijās, kuras iegādājušās programmprodukta „Tirdzniecības vadīšana Latvijai 8” pamatpiegādes komplektu. Risinājuma attīstības pamatvirziens ir divvalodīgā interfeisa un spēcīgu funkcionālo iespēju realizācija, kas paredzēta tirdznieciskās darbības vadīšanai Latvijā. Konfigurācijas „ANDI:Tirdzniecības vadīšana Latvijai 8” funkcionālās iespējas:
Savstarpējie norēķini ar kontrahentiem Apakšsistēma „Savstarpējie norēķini ar kontrahentiem” paredzēta savstarpējo norēķinu uzskaitei, kontrolei un analīzei. Apakšsistēma nodrošina dokumentu noformēšanas kontroli, pamatojoties uz vadības uzskaites tekošo norēķinu stāvokli ar doto kontrahentu, sniedz informāciju par pašreizējo norēķinu stāvokli, ieskaitot datus par preču un naudas līdzekļu kustību un savstarpējām saistībām. Apakšsistēma ļauj izsekot kontrahentu saistību stāvokli par katru darījumu. Konfigurācijā savstarpējos norēķinus var kārtot vienlaicīgi divās valūtās:
Savstarpējās attiecības ar pircējiem un piegādātājiem Apakšsistēmā ar lietotāju kalendāra palīdzību realizēts plānoto notikumu reģistrācijas un automātiskās atgādināšanas mehānisms, ABC – analīze un savstarpējo attiecību ar pircējiem stadiju analīze, ABC – pārdošanas analīze, XYZ analīze. Naudas līdzekļu uzskaite Naudas līdzekļu vadības sistēma paredzēta plānojamo maksājumu apgrozījuma ieņēmumu un izmaksu uzskaitei, faktisko ieņēmumu un izmaksu uzskaitei un plānoto un faktisko naudas līdzekļu kustību analīzei. Konfigurācijā paredzēta naudas līdzekļu analīze pēc veidiem – skaidra nauda, bezskaidra nauda, debeta u.c. Krājumi Apakšsistēma "Krājumi" paredzēta noliktavas krājumu operatīvās uzskaites kārtošanai. Konfigurācijā realizētas sekojošas iespējas:
Savstarpējo attiecību pārvaldība pēc noslēgtiem apkalpošanas līgumiem
Mazumtirdzniecības operāciju uzskaite Apakšsistēma „Mazumtirdzniecības operāciju uzskaite” paredzēta operāciju uzskaitei mazumtirdzniecības tīklā:
Pasūtījumu pārvaldība Pasūtījumu pārvaldības sistēma satur pasūtījumu analīzes līdzekļus, paredzēta atbalstīt vadības lēmumu pieņemšanu mijiedarbībā ar klientiem un palīdzēt atklāt problemātiskās vietas uzņēmumā un noliktavā. Komisijas tirdzniecības operāciju uzskaite Apakšsistēma paredzēta, lai automatizētu komitenta preču tirdzniecību un uzskaitītu preces, kuras nodotas uz realizāciju kontrahentam – komisionāram. Savstarpējo norēķini ar norēķinu personām Savstarpējo norēķinu uzskaite ar norēķinu personām tiek kārtota vienlaicīgi divos valūtas veidos: vadības uzskaites valūtā un norēķinu valūtā (ar norēķinu personu). Savstarpējo norēķinu detalizācija tiek kārtota ar precizitāti līdz darbiniekam (norēķinu personai). Pārdošanas un iepirkumu plānošana Plānošanas apakšsistēma apvieno divus virzienus: pārdošanas plānošana un iepirkumu plānošana. Neskatoties uz to, ka šo virzienu plānošanas tehnoloģija ir dažāda, dažādas prasības un ierobežojumi, pati plānošanas koncepcija, kopējie piegājieni un mehānismi tiem ir vienoti. Apakšsistēma plānus ļauj iedalīt:
Īpaši no plānošanas apakšsistēmas iespējām jāatzīmē:
Datu piekļuves tiesību sadale ierakstu līmenī Eksistē iespēja lietotāju datu piekļuves tiesības sadalīt ierakstu līmenī. Konfigurācijā realizēta iestatīšana sekojošām darba vietām:
Lietotāju piekļuves tiesības tiek sadalītas pēc sekojošiem kritērijiem:
Integrācija ar firmas „1C:ANDI” izstrādāto konfigurāciju „1C:Grāmatvedība 7.7 Latvijai” Datu apmaiņa starp konfigurāciju „ANDI:Tirdzniecības vadīšana Latvijai 8” un firmas „1C:ANDI” izstrādāto „1C:Grāmatvedība 7.7 Latvijai” - informācijas par „ANDI:Tirdzniecības vadīšana Latvijai 8” datu bāzē noformētiem pirmdokumentiem nodošana uz firmas „1C:ANDI” izstrādāto „1C:Grāmatvedība 7.7 Latvijai” konfigurācijas datu bāzi. Datu nodošanai realizēts elastīgs grāmatojumu izlādes nosacījumu iestatīšanas mehānisms. Piegādes komplektā ietilpst distributīvs uz CD-ROM, dokumentācijas komplekts, licences līgums. Papildinformāciju var saņemt firmā „1C:ANDI” (Dzērbenes iela 14, korp. C, 502. kab., Rīga, Latvija) pa tālruni (+371) 67 555 777, e-mail: office@andi.lv vai www.andi.lv. |
Pēdējie Jaunumi
Pēdējie Jaunumi
|